شاید شنیده باشید که چیزی به اسم بازی رایگان وجود ندارد، ولی هر کسی که این موضوع را به شما گفته مطمئنا یک گیمر PC نمی باشد! برای اشخاصی که بر روی PC بازی می کنند، هر چند وقت یک بار امکان دانلود یک بازی رایگان Steam بر روی این پلتفرم وجود دارد، بدون پرداخت هیچ اشتراکی! ( همانطور که برای آنلاین بازی کردن در Steam نیز نیاز به پرداخت اشتراک وجود ندارد!) و اما موردی که در این هفته امکان دانلود آن وجود داشته: شما تا فردا می توانید بازی Company of Heroes 2 که در سبک real-time strategy می باشد را به اکانت Steam خود اضافه کنید و برای همیشه آن را در حساب کاربری خود نگه داشته و هر وقت که خواستید بازی کنید.

توضیحات بازی

بازی Company of Heroes 2 یک بازی RTS در زمان جنگ جهانی دوم می باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. ( دلیل رایگان شدن این بازی نیز پنجمین سالگرد عرضه آن می باشد). کمپین تک نفره این بازی شما را در نقش یک فرمانده روسی در ارتش سرخ قرار می دهد که وظیفه آن این است که نیروهای اشغالگر آلمانی را به عقب براند. البته در این بازی نیروهای دشمن تنها چیزی نیست که شما باید از آن ها بترسید، در این بازی آب و هوای متغیر نیز می تواند برای شما خطرناک بوده و حتی سرمای هوا ممکن است نیرو های شما را به کشتن دهد. این بازی همچنین دارای مود های بازی چند نفره آنلاین نیز می باشد که شما را در برابر رقیب هایی واقعی قرار می دهد.

اگر شما این بازی را دانلود و بازی کردید و از آن خوشتان آمد، می توانید DLC پک های ماموریتی این بازی را با ۷۵% تخفیف خریداری کنید. این بازی تا تاریخ ۱۰ دسامبر ( ۱۹ آذر ) به قیمت عادی خود باز می گردد، پس برای اضافه کردن آن به حساب کاربری خود باید عجله کنید.

منبع: GameSpot

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 468
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید