شرکت Treyarch، استودیو سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، در آخرین خبری که در بلاگ خود منتشر کرده است، تمام مواردی که به زودی در Blackout ، که یکی از مد های بازی در Call of Duty: Black Ops 4 است، شاهد خواهیم بود را اعلام کرد.

در تاریخ ۱۱ دسامبر ( ۲۰ آذر )، Operation Absolute Zero با نقشه Hijacked به بازی Call of Duty: Black Ops4 بر روی PS4 می آید. علاوه بر این، یک بهبود بزرگ در صدا های بازی، قابلیت تعمیر زره و تغییرات فصلی را آپدیت تاریخ ۱۰ دسامبر ( ۱۹ آذر ) با خود به همراه خواهد داشت.

علاوه بر مواردی که قرار است در آپدیت های تاریخ ۱۰ و ۱۱ دسامبر ( ۱۹ و ۲۰ آذر ) به بازی اضافه شوند، شرکت Treyarch اعلام کرده که مد بازی Blackout در آینده چه موارد جدید دیگری را نیز پس از این آپدیت ها به همراه خواهد داشت. این شرکت در ادامه خبر جدید بلاگ خود گفته:

علاوه بر موارد رایگانی که در هفته آینده قرار است به بازی اضافه شوند، چیز های دیگری را نیز به زودی در Blackout شاهد خواهیم بود: بازی های شخصی سازی شده، پوشش های سلاح ها، به روز رسانی رابط کاربری محل ذخیره سلاح ها بر روی کنسول ها، تزئینات نقشه متناسب با تعطیلات کریسمس، گلوله های برفی قابل پرتاب، رویدادهای فصلی جدید، ارتقاهای درون بازی، بهبود هایی برای گیم پلی بازی و موارد دیگر.

 

منبع:Charlie Intel

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 445
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید