فهرست بازی های ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس اکسترا در اینترنت منتشر شد و بازی هایی که قرار است به فهرست این بازی ها برای مشترکین PS Plus Extra اضافه شوند، لو رفت. یک کاربر در توئیتر اسامی این بازی ها را منتشر کرد که می توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • NieR Replicant (PS4)
  • Star Ocean: The Divine Force (PS5, PS4)
  • ۱۳ Sentinels: Aegis Rim (PS4)
  • Sid Meier’s Civilization 6 (PS4)
  • Sniper Ghost Warrior Contracts 2
  • Unpacking (PS5, PS4)

 

بازی های ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس اکستر

 

بازی NieR Replicant که در واقع نام کامل آن NieR Replicant Ver. 1.22474487139 می باشد، نسخه ارتقا یافته داستان قبل از بازی NieR:Automata می باشد. این بازی از وب سایت معتبر IGN توانسته است امتیاز ۸ از ۱۰ را بدست آورد و IGN در رابطه با این بازی در وب سایت خود نوشته است: “جلوه های بصری این بازی به شدت ارتقاع یافته و مبارزات نیز بسیار بهتر شده است، ولی امتیاز اصلی این بازی داستان زیبا و قابل توجه آن است.”

 

بازی های ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس اکستر

 

بازی Unpacking نیز یکی از بهترین بازی های ایندی سال ۲۰۲۱ محسوب می شود که یک بازی پازلی و معما گونه در رابطه با کنار هم گذاشتن قطعات زندگی است. وب سایت IGN به این بازی نیز امتیاز ۸ از ۱۰ داده و در رابطه با آن نوشته است: “بازی Unpacking در عین سادگی یک گیم پلی پازلی لذت بخش دارد که داستانی در رابطه با چیزهایی که در طول زندگی با خود به همراه می بریم را برای ما روایت می کند.”

 

این شش بازی ذکر شده احتمالا در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به فهرست بازی های ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس اکسترا اضافه خواهند شد.

 

منبع: IGN

Published
Categories اخبار
Views 148
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید