Description

جهت آشنایی با نحوه خرید بازی RIDE 5 از وب سایت فانزی، ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

 

[wpcode id=”14409″]

موتور خود را آماده کنید تا با Ride 5 به پیست مسابقات بروید. تجربه واقعی سرعت و آدرنالین را با این بازی داشته باشید. موتور مورد علاقه خود را پیدا کتید و در بیش از ۳۵ مسیر متفاوت به سواری با آن بپردازید. بیشتر از ۲۰۰ مدل از برترین مدل های ساخته شده در جهان را جمع کنید و نزدیک ترین تجربه به واقعیت را امتحان کنید.

بازی برای همه

همه موفقیت را میخواهد و الان این امکان برای شماست. بدون توجه به سطح مهارت شما، تمام ابزار های یادگیری و پیشرفت را در اختیارتان قرار میدهیم.

AI خود را برای کنترل بهتر ترمز، پیچ‌ها، فرمان، دریچه گاز و بسیاری از تنظیمات پیشرفته‌تر تنظیم کنید و مهارت های خود را ارتقاع دهید.

گرفتن چیزی که برای توست

تنها فقط یک نفر میتواند بهترین موتورسوار دنیا باشد. این شانس و هدف نهایی ست، خودت را در مسابقات محلی و بزرگ ثابت کن. نام خود را به اول جدول ببرید تا لول آپ کنید. دوست پیدا کنید و با استفاده از هوش مصنوعی رقیب خود را شکست دهید.

پیست های واقعی

اسب بخار موتور خود را روی آسفالت های واقعی و تخیلی امتحان کنبد. پیچ ها، مسیر های مستقیم و سرعت بالا، همه را برای یک سواری عالی فراهم میکنیم.

بهترین موتور های جهان

لوکس ترین ظاهر خفن ترین موتورسیکلت جهان را پیدا کن. مسابقه، استقامت، موتور های خیابانی؛ به هرپه علاقه دارید ما با بهترین امکانات آن را فراهم میکنیم.

پیشرفت کامل فنی

با سیستم هواشناسی این بازی به واقعیت نزدیک شوید. هم اکنون ابر ها تغییر شکل میدهند و با محیط در ارتباط هستند.

Additional Information

پلتفرم

PlayStation 5

نوع بازی

اَکانت قانونی ظرفیت ۱, اَکانت قانونی ظرفیت ۲, اَکانت قانونی ظرفیت ۳

There are no reviews yet.

Be the first to review “RIDE 5”