شرکت EA بالاخره پس از یک دوره طولانی ۳ ساله از انتشار بازی UFC 4 در سال ۲۰۲۰، بازی EA SPORTS UFC 5 را رسما معرفی کرد.

 

در حالی که اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی منتشر نشده و تنها لوگوی آن به نمایش درآمده است، باید دو ماه منتظر بمانیم تا بازی بزرگ جدید UFC شرکت EA Sports در روز نامشخصی از ماه سپتامبر، معرفی شود. احتمالا در این تاریخ، تاریخ عرضه و پلتفرم هایی که قرار است این بازی بر روی آن ها عرضه شوند نیز مشخص خواهد شد.

 

 

همچنین طرفداران علاقمند به این بازی می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی بازی EA SPORTS UFC 5،  در خبرنامه رسمی این بازی ثبت نام کرده و از آخرین اخبار مربوط به عرضه آن مطلع شوند.

 

نسخه قبلی این بازی، یعنی  UFC 4، از طرف بسیاری از منتقدین به عنوان بهترین بازی ساخته شده برای MMA تاکنون به شمار می آمد، پس طرفداران این بازی بسیار هیجان زده هستند تا نسخه جدید بازی را بر روی نسل جدید کنسول ها ببینند.

 

UFC 5

 

در سال ۲۰۲۱، ایمیل های داخلی ای از شرکت EA لو رفته بود که در آن ها مشخص شده بود نسخه های جدیدی از بازی های UFC و Fight Night در دست ساخت قرار دارند و از آنجایی که ظاهرا بازی UFC 5 قرار بود در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، تولید بازی Fight Night سرعت کمتری پیدا کرده تا منابع این شرکت صرف تولید و توسعه بازی UFC 5 بشود.

 

جمله ای که در این ایمیل آمده بود به این صورت بود: “تصمیم بر این گرفته شده که تولید بازی Fight Night موقتا متوقف شود تا بازی UFC 5 با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه شود. بسیاری از مدیران ما در ماه های گذشته بر روی هر دوی این پروژه کار می کردند، پس ما میخواهیم آنها تمرکز خود را تنها بر روی UFC 5 بگذارند تا این بازی با کیفیت بالایی تولید شود.”

 

منبع: press-start

 

Published
Categories اخبار
Views 214
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید