همانطور که می دانید، پس از به توافق نرسیدن فیفا و EA Sports، بازی EA Sports FC نام جدید بازی فوتبال شرکت EA می باشد. بسیاری از پلیرهای این بازی امیدوارن که جدا شدن این شرکت از فیفا باعث شود که آن ها با محدودیت های کمتری بتوانند محتوای جذاب بیشتری را به این بازی پرطرفدار اضافه کنند، مخصوصا در بخش Ultimate Team این بازی. حالا باید منتظر بشینیم و ببینیم آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، ولی امروز میخواهیم به خبر اولین موردی که مشخص شد به این بازی خواهد آمد بپردازیم. بازیکن های آیکون، اسطوره های قدیمی دنیای فوتبال هستند که در بخش اولتیمیت تیم این بازی می توانید از آن ها استفاده کنید و معمولا از بهترین بازیکن ها در ابتدای بازی محسوب می شوند. اولین آیکون لو رفته بازی EA Sports FC که قرار است برای اولین بار به این بازی اضافه شود، کسی نیست جز اسطوره بزرگ تاریخ فوتبال برزیل، یعنی “زیکو”.

این خبر لو رفته توسط یکی از معتبر ترین منابعی که خبرهای مهم بخش اولتیمیت تیم را معمولا پیش از رسمی شدن آن ها منتشر می کند، یعنی صفحه توییتر FUT Sheriff منتشر شد. با توجه به سابقه ای که از Sheriff داریم، بیشترین اخبار لو رفته اعلامی از سوی آن ها معمولا درست است و منبع قابل اطمینانی به حساب می آید. البته هر خبری تا رسمی نشود مورد تایید نیست، مخصوصا اگر در رابطه با اضافه شدن یک آیکون به بازی EA Sports FC باشد! تا به حال شاهد بسیاری خبرهای دیگر در این رابطه بودیم که تعدادی از آن ها به حقیقت تبدیل نشده، ولی شایعه ورود “زیکو” به این بازی سال هاست که مطرح است و همچنین اعتبار Sheriff نیز باعث می شود احتمال به واقعیت تبدیل شدن این خبر بسیار بالا باشد.

 

اولین آیکون لو رفته بازی EA Sports FC

 

“زیکو” در کنار “سوکراتس” که کارت آیکون اون در حال حاضر در این بازی وجود دارد، یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل در طول دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی بود. این دو متاسفانه هیچ وقت موفق به فتح جام جهانی نشدند، ولی “زیکو” یک بازیکن هافبک تهاجمی کلاسیک بود که به دلیل قدرت بالای دریبل زنی و خلق موقعیت گل، از بهترین بازیکنان دوره خود به شمار می آمد. او پیش از این به عنوان یک بازیکن Legend در بازی PES حضور داشته است، ولی این بار، اولین باری خواهد بود که وارد EA Sports FC Ultimate Team می شود. اگر این خبر لو رفته به حقیقت تبدیل شود، بسیاری از پلیرهای این بازی خوشحال خواهند شد، زیر او در کنار “فرانس بکن بائر” کسانی هستند که نامشان هر ساله در لیستی که پلیرهای بازی تقاضا دارند وارد اولتیمیت تیم شوند دیده می شود.

 

این تنها شروع حواشی چرخه اخبار داغ بازی EA Sports FC می باشد. شرکت EA اعلام کرده که به زودی این بازی را معرفی خواهد کرد. از اطلاعات قبل از ریلیز بازی MaddenNFL 24 متوجه شدیم که تکنولوژی جدید Sapien tech قرار است به بازی EA Sports FC بیاید، ولی اینکه بدانیم تیم سازنده این بازی پس از جدایی از فیفا قصد اضافه کردن چه مواردی را به بازی دارد بسیار جذاب خواهد بود.

 

منبع: COMICBOOK

Published
Categories اخبار
Views 509
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید