فروش بازی Spider-Man در جدول فروش هفته گذشته کشور انگلستان رکورد جدیدی را ثبت کرد.

فروش بازی Spider-Man که توسط استودیو Insomniac Games ساخته شده است در جدول فروش هفته گذشته کشور انگلستان رتبه اول را به خود اختصاص داد. فروش بازی Spider-Man با آمار بالایی که طبق گزارش شرکت Chart-Track که آمار فروش بازی ها را بررسی و اعلام می کند، از خود به جای گذاشت، سبب شد که این بازی انحصاری PS4 عنوان بزرگترین بازی از نظر آمار فروش در هفته اول عرضه خود را بدست آورد. این عنوان پیش از این در اختیار نسخه PS4 بازی Call of Duty: WWII بوده است.

همچنین آمار بالای فروش بازی Spider-Man باعث شد که نسخه جدید این بازی در تاریخ بازی های مرد عنکبوتی سریع ترین فروش را داشته باشد. این بازی در تاریخ بازی های شرکت Marvel نیز دارای سریع ترین فروش در کم ترین زمان می باشد. رکورد سریع ترین فروش در کم ترین زمان در تاریخ بازی های شرکت Marvel پیش از این در اختیار بازی Lego Marvel Super Heroes بود که در حال حاضر با اختلاف زیادی این رکورد نصیب بازی Spider-Man شده است.

جدول فروش هفته گذشته کشور انگلستان

در این جدول بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age، ساخته شرکت Square Enix در رتبه دوم و Grand Theft Auto V در رتبه سوم قرار دارند. پس از این بازی ها، F1 2018 در رتبه چهارم، Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در رتبه ۵، و Pro Evolution Soccer 2019 در رتبه ۶ قرار دارند. عنوان دیگری که به تازگی به این جدول اضافه شده نیز بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 یعنی Forsaken می باشد که در رتبه ۸ قرار دارد. رتبه ۹ نیز در اختیار بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds می باشد. بازی Lego The Incredibles نیز مجددا به جدول ۱۰ عنوان اول راه یافته و اکنون در رتبه ۱۰ قرار دارد.

جدول فروش ۱۰ بازی اول هفته گذشته کشور انگلستان به صورت زیر می باشد.

  1. Marvel’s Spider-Man
  2. Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
  3. Grand Theft Auto V
  4. F1 2018
  5. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  6. Pro Evolution Soccer 2019
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Destiny 2: Forsaken
  9. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  10. Lego The Incredibles

 

نقل شده از Gamespot

 

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 424
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید