بسته  تغییرات و رفع نقص بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد:

یک بسته به‎روز رسانی جدید و بزرگ برای بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد. این بسته که در حال حاضر در دسترس کاربران PC و PS4 قرار گرفته (و به زودی برای Xbox One و Nintendo Switch نیز منتشر خواهد شد) شامل رفع ایرادها، ایجاد تغییرات در matchmaking (یافتن حریف)، معرفی برخی تنظیمات در هوش مصنوعی بازی (AI) و موارد دیگری می‎شود. شما می‎توانید جزئیات این بسته را به‎طور تفکیک شده در انتهای این مطلب مطالعه کنید.

علاوه بر معرفی بسته به‎روز رسانی جدید، NetherRealm، کمپانی سازنده بازی Mortal Kombat 11 روز گذشته به جنجال ایجاد شده در مورد microtransaction داخل بازی (خرید آیتم‎های مجازی موجود در بازی) پاسخ داد. در این پاسخ آمده که این کمپانی قصد ندارد که بازکن‎ها را به‎طور مصنوعی وادار کند تا برای microtransaction پول هزینه کنند.

همچنین برای تشکر و به نشانه حسن نیت، کمپانی NetherRealm یک بسته نرم‎افزاری پول رایج داخل بازی را به صورت رایگان برای تمام بازیکن‎های Mortal Kombat 11 ارائه کرده است. این بسته شامل ۵۰۰۰۰۰ Koins (سکه داخل بازی)، ۵۰۰ Hearts (قلب)، ۱۰۰ Souls (روح) و ۱۰۰۰ Time Crystal (کریستال زمان) می‎شود. این بسته نرم‎افزاری برای PS4 به همراه بسته رفع نقص ارائه خواهد شد و به زودی برای دیگر پلت‎فرم‎ها نیز منتشر می‎شود.

جزئیات بسته تغییرات منتشر شده:

  • در بازی یک exploit (بهره برداری از یک ویژگی خاص) وجود دارد که بازیکن می‎تواند آن را به صورت پیش فرض برای بیش از یکی از حالت‎های یک کارکتر استفاده کند؛ این قابلیت باعث بروز ناسازگاری هنگام انتخاب آن کارکتر در مود آنلاین بازی می‎شد. این ایراد در بسته جدید رفع شده است.
  • یک نقص عجیب در بازی وجود داشت که اگر اتصال اینترنت بازیکن درحال تنظیم کارکتر قطع می‎شد، گاهی اوقات باعث قفل شدن بعضی از آیتم‎های آن کارکتر می‎گردید؛ این ایراد در بسته رفع نقص جدید برطرف شده است.
  • گاهی اوقات، روند پیشرف بازیکن هنگام استفاده از آیتم blindfold کارکتر Kashi در Krypt به دلیل وجود یک نقص جزئی تحت تاثیر قرار می‎گرفت. این ایراد در بسته جدید رفع شده است.
  • لیست حرکت‎ها (Move list) و داده‎های فریم اصلاح شده است.
  • گیم‎پلی نهایی بازی برای روز انتشار، بر روی داده‎های سرور مجتمع سازی (Integrated) شد.
  • تغییرات در matchmaking (یافتن حریف) آنلاین
  • تطبیق هوش مصنوعی (AI) بازی
  • گاهی بازی در هنگام استفاده از لیست حرکت‎های سریع (quick moves list) در مود داستانی متوقف می‎شد (در اصطلاح کرش می‎کرد)؛ این ایراد در بسته جدید برطرف شده است.
  • بعضی اوقات بازی در برج Totem Pole در مرحله The Gauntlet متوقف می‎شد؛ که این نقص در بسته جدید رفع شده است.
  • ایراد مربوط به Pause و unpause (متوقف کردن و ادامه دادن) بازی در این بسته برطرف شده است.
  • برخی از غلط‎های املایی در دستورالعمل‎های مود آموزشی بازی تصحیح شده است.
  • فعال سازی Dev Slayer functionality
  • هواداران Kitana هنگامیکه حمله Edenian Fade این کارکتر با زمان‎بندی مشخصی متوقف می‎شد، موقتا ناپدید می‎شدند؛ در بسته جدید این ایراد برطرف شده است.
  • در زمان آنلاین شدن، گاهی اوقات سرور داده‎های Hotfix در دسترس نبود که این مشکل در بسته جدید رفع شده است.
  • گاهی در بخش The Krypt، زمانی‎که بازیکن در کنار یک جعبه از consumable استفاده می‎کرد، بازی متوقف می‎شد؛ این نقص در بسته جدید رفع شده است.
  • امتیازها و جایزه‎ها برای breakables در بخش The Krypt افزایش داده شده است.
  • در بسته جدید برای مبارزه‎های مود AI Battle امتیازها تعدیل شده است.
  • جایزه Koin برای مسابقات رتبه بندی شده (Ranked Matches) افزایش یافته است.

تغییرات در برج‎های زمان (Towers of Time) :

  • تنظیمات منحنیِ میزان سختی هوش مصنوعی (AI)
  • کاهش بیشترِ میزان سلامتی (Health) حریف در برج‎های مراحل بالاتر
  • در این بسته جدید اجرای ضربات کشنده (Fatal Blow) زمانی‎که در یک محدوده‎ی active modifier انجام شود، دیگر باعث کرش بازی یا اتفاق پیش‎بینی نشده نمی‎شود.
  • در بسته جدید، modifierهای یخی (ice base modifiers) دیگر در محدوده‎های غیر فعال عمل نمی‎کند.
  • حذف شدن یا تطبیقِ modifierها از/با بسیاری از برج‎های روزانه (Daily Towers)
  • افزایش Koin جایزه برای کامل کردن برج‎ها و پلت‎فرم آنها (Tower Platforms)
  • افزایش Koin جایزه برای Dragon Challenge
  • افزایش تعداد قلب‎های بدست آمده از اجرای ضربات Fatalitie ،Brutalitie و Mercie
  • میزان آسیب بسیاری از modifierها کاهش داده شده است.
  • طول عمر برخی از modifierها تنظیم شده است.
  • سرعت بازیابی Tag Assist modifiers به مقدار قابل توجه‎ای افزایش یافته است.
  • یکی از modifierهای مرحله The Gauntlet به نام Reduced Damage که در بازی نبود، در این بسته جدید اضافه شده است.
  • بسیاری از Gift/Curse Modifierها در این بسته به‎صورت پرتابی تعریف شده‎اند که باعث می‎شود با حرکت‎های پرتابی اثر متقابل داشته باشند.
  • میزان سختی Gauntlet و موارد مورد نیاز پیشرفت در این بخش تعدیل شده است.
  • مکانیزم‎های Disabler Konsumables در بسته جدید با همه modifierهای تعریف شده عمل می‎کنند.
  • هدف گیری برای بسیاری از مکانیزم‎های Konsumables بهبود یافته است.
  • در بسته جدید، Sektor Hunter Killer Protocol Modifier توسط مکانیزم Rocket Disabler Konsumable خنثی می‎شود.
  • ضریب تقویت کننده برخی از کارکترها که با بقیه ناسازگار بودند، در بسته رفع نقص جدید تصحیح شده است.
  • تعامل نادرست برخی از زره‎ها با modifierها برطرف شده است.
  • بازیابی (cooldown) مکانیزم‎های Konsumable برای بازیکن‎ها کاهش یافته است.

منبع: وبسایت Gamespot

نویسنده محمودرضا
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 25

نظرات

بدون نظر ها

گذاشتن یک پاسخ

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


Members

Instagram