شرکت Guerilla Games، استودیو سازنده بازی های سری Killzone و بازی Horizon Zero Dawn، به تازگی به استخدام سازندگان بازی Rainbow Six: Siege شرکت Ubisoft پرداخته و افرادی از این تیم را به کار گرفته است تا بر روی یک پروژه محرمانه کار کنند.

موضوع پروژه محرمانه شرکت Guerilla و استخدام های اخیر این شرکت توسط یکی از کاربران وب سایت ResetEra افشا شده است. این کاربر با تحقیقات اینترنتی خود متوجه این موضوع شده است که دو نفر از سازندگان سابق بازی Rainbow Six: Siege امسال به Guerilla پیوسته اند تا روی یک بازی که هنوز اسمی از آن اعلام نشده است کار کنند. همچنین Simon Larouche، کارگردان بازی Rainbow Six: Siege نیز به این شرکت پیوسته است.

 

با در نظر گرفتن این مساله که Guerilla به استخدام افرادی اقدام کرده است که تخصص خاصی در ساخت بازی های آنلاین چند نفره دارند، انتظار می رود که این پروژه محرمانه یا یک بازی کاملا آنلاین (online multiplayer)، و یا شامل عناصری بسیار جدی و شاخص از بازی های آنلاین باشد. این بازی می تواند یک بازی جدید از سری Killzone بوده یا عنوانی در ادامه بازی Horizon Zero Dawn و یا حتی یک بازی کاملا جدید باشد.

البته این مساله را فراموش نکنید که تا زمان اعلام رسمی این موضوع توسط شرکت Guerilla Games، تمامی این حرف ها در حد حدس و گمان خواهد بود. اما توجه به این نکته نیز جالب توجه است که Larouche در گذشته روی نقشه های قسمت آنلاین بازی Killzone 2 نیز با شرکت Guerilla همکاری داشته که این مورد می تواند احتمال اینکه این پروژه جدید ارتباطی با بازی Killzone داشته باشد را بالا برد.

منبع: gameinformer

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 532
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید