اپلیکیشن FIFA 23 عرضه شد ولی طبق گزارش بسیاری از کاربران ظاهرا با مشکلاتی همراه است و خیلی نتوانسته اند وارد این اپلیکیشن شده و از آن استفاده کنند.

 

همانطور که EA اعلام کرده، اپلیکیشن FIFA 23 به پلیرهای این بازی اجازه می دهد تا زودتر از عرضه FIFA 23 به بخشی از قسمت های Ultimate Team بازی دسترسی داشته باشند. دسترسی ای که باعث می شود از حالا کارهایی از قبیل باز کردن پک ها و جوایز وفاداری و یا حتی خرید و فروش کارت های خود را پیش از عرضه بازی انجام دهید.

البته حالا به نظر می رسد که اپلیکیشن FIFA 23 با مشکلاتی نیز همراه هست. طبق مطلبی که EA در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است، ساعاتی پس از عرضه این اپلیکیشن گزارشاتی را از برخی پلیرها دریافت کرده که ظاهرا نمی توانند از این سرویس استفاده کنند و در حال بررسی این مساله است.

 

اپلیکیشن FIFA 23

 

البته پس از مدت کوتاهی از این توییت، در توییت دیگری اعلام کرد که این مشکل حل شده و حالا تمامی پلیرها می توانند به اپلیکیشن FIFA 23 دسترسی داشته باشند. البته پاسخ هایی که کاربران به این توییت داده اند گویای این مساله است که همچنان بسیاری از پلیرها نمی توانند از نسخه Web App بازی FIFA 23 استفاده کنند.

 

اپلیکیشن FIFA 23

 

در زمان نگارش این خبر، به نظر می رسد که این مشکل صرفا مربوط به برخی کاربران است که از طریق PC می خواهند از وب اپ FIFA 23 استفاده کنند و ظاهرا خود اپلیکیشن دارای مشکل خاصی نمی باشد.

 

بازی FIFA 23 جمعه هفته آینده منتشر خواهد شد و از حالا می توانید این بازی را از فروشگاه فانزی پیش خرید کرده و از مزایای پیش خرید آن بهره مند شوید.

 

منبع: gamesradar

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 210
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید